Audyt Google – co trzeba wiedzieć?

Czy jesteś pewien, iż na Twoim koncie wszystko funkcjonuje dobrze? Masz uczucie, iż nie stosujesz w całości możliwości wynikających z Google & FB Ads lub Google Analytics? Boisz się, iż tracisz kapitały? Natomiast może inaczej – jesteś usatysfakcjonowany z uzyskiwanych sukcesów, jednak przydałoby Ci się nowe spojrzenie kogoś z zewnątrz? Jeżeli któreś z rzeczonych zagadnień przewinęło Ci się poprzez świadomość to sygnał, iż audyt może być wyjściem, jakiego poszukujesz. Dzięki niemu, małym wydatkiem możesz tchnąć „nowe życie” we własne funkcjonowania reklamowe.

Co to jest audyt Google Ads?

Samo pojęcie „audyt” jest źródła łacińskiego (auditus) oraz można je wytłumaczyć jako „słuchać”, „przesłuchanie”. Więc audyt każdego urządzenia jest pewnym typem „badania” danych – sprawdzeniem, czy są dobrze stosowane, jak też przedstawieniem rekomendacji zmian, jakie pozwalają skorygować poznane braki w funkcjonowaniu. Audyt Google Ads polega na sprawdzeniu konta oraz kampanii Google Ads i jego powiązania z pozostałymi urządzeniami Google.

Zarządzanie spółki bez postępowań z obszaru marketingu internetowego, jest mówiąc w wielkim skrócie, pomysłem trochę dziwnym. Każdy, kto pragnie, aby jego firma była rozpoznawalna, winien zawalczyć o społeczność Internetu. Jest to ponieważ grupa, jaka ma wielki potencjał sprzedażowy, jednak także również własne oczekiwania. Istotna jest dobra promocja. Spółka Google z własnym planem reklamowym AdWords jest wybierana poprzez rzesze inwestorów oraz wspomaga im podnieść widzialność w sieci.

Kiedy oraz czemu winien być wykonany audyt konta Adwords?

Każdy czas funkcjonującej działalności jest odpowiedni na wykonanie audytu. Zawsze odnajdziemy coś, co pomoże polepszyć skuteczność kampanii. Nie należałoby natomiast wykonywać audytu od razu po wprowadzeniu zmian oraz aktualizacji na koncie. Zbyt mały obszar informacji może zniekształcić efekt audytu oraz spowodować do wyciągnięcia pochopnych wniosków. Najdoskonalszym momentem na audyt Google Analytics jest czas, w jakim rozpoczyna spadać jego skuteczność.

Co to jest Facebook Ads?

Facebook Ads to system reklamowy Facebooka. Reklama pokazywana jest nie jedynie na Facebooku, jednak również w Messengerze, na Instagramie oraz w sieci Audience Network. Rozwinięte urządzenie, jakim jest Menadżer reklam (Facebook), pozwoli nam tworzyć kampanie wytyczone na dobrane grupy klientów, co znamiennie oddziałuje na ich skuteczność, ponieważ reklama dojdzie do odpowiednich osób. Należałoby czasem zrobić audyt Facebook Ads, jaki może nam powiedzieć, co powinniśmy poprawić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *