Banery i ekspozytory reklamowe – jaką funkcję pełnią w promocji firmy?

Aby firma zaczęła zdobywać klientów, potrzebna jest przemyślana i nowoczesna promocja. Jak zadbać o to, by klienci usłyszeli o naszym sklepie, restauracji czy biurze? Pomóc w tym mogą produkty reklamowe na nośnikach fizycznych, takie jak ekspozytory i banery. Mimo iż elementy te pełnią różne funkcje w promocji firmy, znacząco wpływają na wizerunek naszego biznesu i postrzeganie go przez klientów.

Baner reklamowy jako skuteczna metoda promocji

Wszystko, co duże, przyciąga wzrok. Baner reklamowy wyróżnia się dużym rozmiarem, dzięki czemu bardzo szybko skupia na sobie uwagę potencjalnych klientów. Taki baner można zamontować na elewacji, płocie lub barierce, oczywiście po uzyskaniu stosownych pozwoleń. Baner reklamowy pozwala dotrzeć do klientów znajdujących się nawet wiele kilometrów od siedziby naszej firmy.

Najtrwalsze banery wykonuje się w technologii wysokiej jakości druku solwentowego. Wyróżniamy kilka rodzajów banerów PVC, m.in. laminowane, powlekane, odblaskowe oraz wykonane z siatki mesh. Dobrej jakości baner reklamowy jest odporny na rozdarcia, czynniki atmosferyczne i blaknięcie.

Warto jednak pamiętać o tym, że duże gabaryty wcale nie muszą być atutem – w przypadku tego rodzaju reklamy można sobie zarówno pomóc, jak i zaszkodzić. Słabej jakości baner reklamowy z nieczytelną grafiką i niską odpornością na warunki atmosferyczne może szybko przestać pełnić funkcję reprezentacyjną. W tej kwestii zalecamy więc współpracę z profesjonalną agencją reklamową, która zajmie się stworzeniem projektu i wykonaniem estetycznego oraz wytrzymałego banera.

Ekspozytory reklamowe do promocji towaru

Jeśli chcesz zrobić dobre pierwsze wrażenie, postaw na nowoczesne ekspozytory reklamowe służące do eksponowania towarów. Ekspozytory często nazywane są nowoczesnymi półkami sklepowymi, a tym, co je wyróżnia, jest design, wysoka jakość i dopasowanie do aranżacji wnętrza.

Ekspozytory w postaci stojaków, koszy, regałów, podestów, szaf, półek czy wysp warto wykonać na zamówienie, dopasowując ich rozmiar i kształt do rodzaju oferowanych produktów. Do produkcji ekspozytorów najczęściej wykorzystuje się płyty PVC, plexi, sklejkę, dibond, tekturę i drewno. Co ważne, ekspozytory można w pełni personalizować, dodając grawer lub nadruk UV. Tego rodzaju reklama sprawdzi się w każdym sklepie, a także w salonach optycznych, urzędach, aptekach czy biurach.

Gdzie zamówić ekspozytor lub baner reklamowy?

Realizacją zlecenia powinna zająć się doświadczona agencja reklamowa. Nowy Sącz jest siedzibą firmy Optimaprint – polskiego producenta reklam, który kieruje swoją ofertę do klientów z Polski i Europy. Agencja reklamowa z okolic Nowego Sącza dysponuje własną linią produkcyjną i parkiem maszynowym, dzięki czemu jest w stanie zaoferować swoim klientom ponad 200 produktów reklamowych, w tym banery i ekspozytory. Co ważne, Optimaprint wykonuje także zlecenia na pojedyncze sztuki, dlatego możesz zamówić bezpośrednio u producenta dokładnie tyle ekspozytorów i banerów, ile potrzebujesz.

Banery i ekspozytory reklamowe – jaką funkcję pełnią w promocji firmy?
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *