Drukowanie wizytówek – krótki poradnik dla niezdecydowanych

Choć coraz więcej przedsiębiorstw rozszerza swoją działalność w obrębie internetu, tradycyjna wizytówka w dalszym ciągu stanowi uniwersalne i eleganckie narzędzie do nawiązywania kontaktów biznesowych. Drukowanie wizytówek można spersonalizować na wiele rozmaitych sposobów – na jakie kryteria należy zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?

Drukowanie wizytówek zawsze zaczyna się od projektu

Choć kluczowym elementem wizytówki jest jej treść (nazwa firmy, imię i nazwisko, dane kontaktowe), nie należy bagatelizować sfery wizualnej. To właśnie estetyka wizytówki jest elementem przykuwającym uwagę odbiorcy – sprytnie zaaranżowany projekt może być języczkiem u wagi, który nakłoni wahającego się Klienta do kontaktu z naszą firmą.

Nie każdy z nas jest jednak obdarzony talentem artystycznym. Drukowanie wizytówek o nieatrakcyjnym designie mija się z celem – proces projektowania warto powierzyć doświadczonej firmie drukarskiej, która może przygotować szablon w oparciu o sprawdzony schemat. Najlepsze firmy oferują też wykonanie zupełnie nowego wzoru, który będzie dostosowany do specyfiki danej branży.

 Drukowanie wizytówek dwustronnych - przykład

Drukowanie wizytówek z uszlachetnieniami

Po opracowaniu ostatecznego projektu należy zastanowić się nad tzw. uszlachetnieniami, które nadadzą jej eleganckiego i unikalnego charakteru. Do najpopularniejszych typów dodatków zaliczają się:

  • folia matowa – nadaje wizytówce stonowany charakter, doskonale sprawdza się przy bardziej formalnych projektach,
  • folia błyszcząca – polecana szczególnie przy kolorowym, przykuwającym wzrok designie,
  • folia soft touch – tworzy miękką, matową fakturę, budzą skojarzenia z jedwabiem lub aksamitem. Warstwę soft touch można uzupełnić tłoczeniem, zapewniającym efekt wypukłości lub lakierem UV, dzięki któremu część elementów staje się błyszcząca i lekko wypukła).

Nie zapomnij o papierze!

Grafikę i uszlachetnienia należy osadzić na odpowiednim materiale. Drukowanie wizytówek najlepiej przeprowadzić na papierze satynowym lub kredowym o gramaturze 350 g. To optymalne połączenie, które zapewnia zarówno wysoką jakość, jak i elegancję.

Drukowanie wizytówek w Stempleks

Jeśli nie jesteś pewien, jak samodzielnie przeprowadzić projekt i drukowanie wizytówek, skontaktuj się z doświadczonym przedsiębiorstwem. Firma Stempleks zajmuje się kompleksowym tworzeniem wizytówek od momentu stworzenia szablonu po wysyłkę do ostatecznego klienta. Zapoznaj się z pełną ofertą Stempleks i ciesz się nowymi wizytówkami nawet w dwa dni po złożeniu zamówienia.

Drukowanie wizytówek – krótki poradnik dla niezdecydowanych
5 (100%) 2 votes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *