Monitoring i analiza mediów jako narzędzie PR

Dobrze prowadzony PR to nie tylko działania z inicjatywy pracowników z działu PR czy też zewnętrznej…

Skuteczne narzędzia promocji brokera kinowego

Przygotowując kampanię reklamową, trzeba wziąć pod uwagę wiele zmiennych. Najlepiej zdecydować się na rozwiązania elastyczne, dające…

Druk banerów – na co zwracać uwagę?

Banery reklamowe najczęściej są drukowane przez mniejsze firmy albo indywidualnych przedsiębiorców. Umiejscowienie banera przy ulicach, ruchliwych…

Co najczęściej polecamy w Internecie?

Polecanie innym naszych ulubionych produktów i firm nie jest powszechnym zjawiskiem w Internecie. Z analizy przeprowadzonej…

Newspoint podsumowuje 2018 rok na platformach social media

Newspoint, jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów…

Marketing mobilny i analizy konsumentów w 2019 roku – Selectivv podsumowuje mijający rok i prezentuje najnowsze narzędzia

Firma Selectivv posiada największy w Europe Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobilnych, który obejmuje łącznie…

Carrefour promuje ekologiczne produkty dla najmłodszych w strefie „Małego Farmera”

Carrefour podejmuje kolejne działania realizując cele programu Act For Food. W wybranych sklepach sieci klienci znajdą…

Umowa kupna-sprzedaży samochodu

Chcesz kupić lub sprzedać auto? Dowiedz się, o czym musisz pamiętać sporządzając umowę kupna-sprzedaży, by uniknąć…