Jak dobrać odpowiedniego influencera do swojej branży?

Influencer marketing staje się ostatnio coraz popularniejszy. Też chciałbyś spróbować tego rodzaju promocji, ale nie wiesz,…

Agencja brandingowa a agencja reklamowa – czym różni się ich praca?

Współczesny marketing jest bardzo rozbudowaną i złożoną dziedziną, która obsługiwana jest przez szereg podmiotów. Oprócz najbardziej…

Dlaczego lajki na Instagramie mają znaczenie?

Lajki na Instagramie to obok followersów najważniejszy wyznacznik popularności i atrakcyjności profilu. Na co dokładnie wpływają?…

Dlaczego warto zdecydować się na kampanię reklamową w Google?

Promocja firmy dająca natychmiastowe rezultaty jest pożądana przez wielu przedsiębiorców. Dzięki GoogleAds można zbudować wizerunek swojej…

Jak stworzyć logo firmy. Kilka praktycznych uwag.

Tworzenie logo firmy jest w całym procesie budowania świadomości marki , czynnością niezwykle istotną.Dobre logo powinno…

Pozycjonowanie stron internetowych w 6 krokach

Pozycjonowanie stron internetowych to długi proces składający się z wielu etapów. Jak przeprowadzić go krok po…

Drukowanie wizytówek – krótki poradnik dla niezdecydowanych

Choć coraz więcej przedsiębiorstw rozszerza swoją działalność w obrębie internetu, tradycyjna wizytówka w dalszym ciągu stanowi…

Facebook i Instagram jako doskonałe źródło zarobku

Nie da się ukryć, że na dzień dzisiejszy Facebook i Instagram to najpopularniejsze serwisy społecznościowe w…

Często popełniane błędy w social mediach.

Media społecznościowe są nieodłącznym elementem naszej codzienności. Z powodzeniem wykorzystują to różnej maści firmy aby sprzedawać…

Czekoladki reklamowe. Słodkie upominki z logo firmy

Słodka czekolada jest podarunkiem na wiele okazji. To także popularny upominek biznesowy. Co wybrać, by zaprezentować…