Finansowanie zakupu samochodu dla firm

Posiadasz firmę? Istnieje zatem spore prawdopodobieństwo, że bez samochodu twój biznes nie ma racji bytu. Spotkanie z klientem na drugim końcu Polski? Nagła sprawa, która trzeba załatwić „na już”? W takich sytuacjach auto jest niezastąpionym wsparciem. Gdzie zatem szukać atrakcyjnych ofert? Czy wybrać kredyt, najem długoterminowy, czy leasing? Sprawdźmy!

Oferty autoryzowanych dealerów

Odpowiedź na pierwsze pytanie jest dość prosta. Jeśli jesteśmy zainteresowani konkretną marką, powinniśmy szukać ofert finansowania zakupu auta u autoryzowanych dealerów. Dlaczego? Właśnie tam najczęściej można znaleźć oferty świetnie dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Przykładem jest np. Renault Finansowanie (https://www.renaultfinansowanie.pl/finansowanie/firma) – instytucja ściśle współpracująca z francuskim koncernem motoryzacyjnym i podmiotami bankowymi, czego owocem jest szeroka oferta narzędzi współfinansowania, takich jak kredyt na samochody nowe lub używane, leasing i najem długoterminowy. Dzięki tak rozbudowanym opcjom przedsiębiorca zainteresowany samochodem Renault może wybrać rozwiązanie, które najlepiej sprawdzi się w jego biznesie.

Leasing dla przedsiębiorców

Wielką zaletą oferty Renault Finansowanie jest przejrzystość zasad, minimum zabezpieczeń oraz ograniczenie wszelkich formalności. Dodatkowo klient może szczegółowo dopasować warunki umowy, a to wszystko dzięki elastyczności dostępnych rozwiązań. Przykładowo, wybierając leasing, przedsiębiorca może ustalić wysokość opłaty wstępnej (można ją chociażby sformułować na poziome 0%), dostosować okres finansowania (od 24 do 60 miesięcy), a wszystkie zobowiązania gotówkowe rozłożyć na równie raty miesięczne.

Najem długoterminowy dla firmy

Ponadto bardzo ciekawą opcją jest najem długoterminowy, który oferuje kompleksowe wsparcie dla przedsiębiorców w postaci Renault Business Plan. Dzięki niemu klient może skorzystać m.in. ze stałej niskiej raty leasingowej, gwarancji samochodu zastępczego, przeglądów okresowych, napraw gwarancyjnych, wymiany części eksploatacyjnych, platformy obsługi klientów, a także preferencyjnego oprocentowania.

Czy warto? Jeśli Twój biznes ma wspierać marka Renault, to prawdopodobnie nie znajdziesz lepszej oferty na polskim rynku!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *