Jak zwiększyć widoczność strony w Google?

Obecnie konta Google są jednymi z najczęściej używanych, a w wyszukiwarce Google znaleźć można niemalże wszystko. Strony poradnikowe, blogi, sklepy – wszystkie z tych elementów są niezwykle przydatne w codziennym życiu i wykorzystywane przez każdego, kto ma dostęp do Internetu. Aby jednak to właśnie Twój sklep został odwiedzony przez klienta, ważna jest widoczność strony w wyszukiwarce Google.

  1. Jak sprawdzić, kiedy strona pojawi się w Google?
  2. Dlaczego widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google jest ważna?
  3. Pozycjonowanie strony – jakie narzędzia mogą być przydatne, aby zwiększyć widoczność stron internetowych w wynikach Google?

Jak wpłynąć na pozycję strony w Google? Spróbujmy dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu i zmienić widoczność naszej strony.

Jak sprawdzić jej widoczność, kiedy strona pojawi się w Google?

Osobom nie związanym ze sprzedażą internetową wydawać się może, że kiedy strona pojawi się w Googleznalezienie jej przez klienta jest sprawą losową. Jednak nic bardziej mylnego. Właściciel może wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania poprzez pozycjonowanie. Aby sprawdzić, gdzie w stronach Google pojawia się Twoja witryna, wystarczy samodzielnie spróbować ją wyszukać. Aby dowiedzieć się więcej, warto korzystać z Google Search Console.

Dlaczego widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google jest ważna?

Od tego, na której pozycji i stronie wyszukiwarki Google wyświetla się na przykład sklep internetowy zależy to, jak wielu klientów na niego wejdzie. Obecnie dla właścicieli stron internetowych najważniejsze powinno być to, aby wyszukiwarka Google wyświetlała ich stronę jak najwcześniej. Klienci rzadko kiedy szukają daleko, ponieważ rozwinięta konkurencja daje im duży wybór. Warto pamiętać, że niewiele osób wpisuje także pełne adresy url – zazwyczaj wyszukiwanie opiera się na słowach kluczowych. Istnieją różne działania, które mogą wpływać na widoczność strony w wyszukiwarce. Są to na przykład dodanie strony do indeksu Google czy projekt nagłówku strony.

Pozycjonowanie strony – jakie narzędzia mogą być przydatne, aby zwiększyć widoczność stron internetowych w wynikach Google?

Ważnym działaniem, pozwalającym na zwiększenie widoczności strony jest indeksacja witryny. Kiedy Google zaindeksuje stronę staje się ona bardziej widoczna i dostępna dla użytkowników wyszukiwarki. Aby umieszczenie strony w indeksie Google jest podstawowym działaniem SEO, które ma na celu sprawienie, aby robot Google pozytywnie zweryfikował witrynę. Narzędziem, z którego zdecydowanie warto korzystać jest Google Search Console. Pozwala ona na śledzenie informacji na temat Twojej strony oraz ułatwia sprawienie, by witryna internetowa była bardziej widoczna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *