Jakie są zalety billboardów reklamowych?

Billboardy są rodzajem reklamy zewnętrznej, który umożliwia skuteczne dotarcie do mas. W porównaniu ze środkami przekazu takimi jak telewizja czy radio, są trwalsze i dzięki temu mogą pozostać w świadomości odbiorców przez dłuższy czas. Takiej reklamy nie można od razu wyłączyć, w przeciwieństwie do tej zamieszczonej w Internecie. Ze względu na spore rozmiary nie sposób przejść obok niej obojętnie, szczególnie jeśli codziennie pokonuje się tę samą trasę. Jakie są jeszcze zalety tego rozwiązania i dlaczego firmy powinny się na nie zdecydować?

Dobra widoczność

Plakaty billboardowe są rozmieszczone strategicznie wzdłuż ruchliwych dróg i skrzyżowań, dzięki czemu będą zawsze zauważane przez ludzi. Reklama w radiu lub telewizji zostanie odtworzona jedynie kilka razy dziennie. Billboard jest z kolei dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Inne formy reklamy zapewniają potencjalnym klientom zdecydowanie rzadszy kontakt z marką. Jeśli ktoś codziennie przechodzi lub przejeżdża daną trasą, będzie nieustannie patrzeć na dany billboard. Choć jego przesłanie jest na ogół krótkie, może zapaść w pamięć lepiej niż dłuższa reklama.

Budowanie świadomości marki

Choć billboardy nie udzielają wielu szczegółowych informacji o produktach lub usługach, przydają się w sytuacjach, w których marka chce zaznaczyć swoją obecność na rynku. Ze szczegółami można się w końcu zapoznać na stronie internetowej lub po bezpośrednim kontakcie. Wiele osób widzi ten sam billboard dużo razy, dlatego od razu kojarzy go potem z daną marką i firmą. Warto więc zadbać o pomysłowy i chwytliwy projekt. Plakaty billboardowe pozwalają odbiorcom na zapoznanie się z daną firmą i przechowanie jej w pamięci do momentu, gdy konieczne okaże się skorzystanie z produktów lub usług z kategorii, która wchodzi w zakres działalności przedsiębiorstwa.

Możliwość dotarcia do różnych klientów

Tego typu reklama zewnętrzna umożliwia dotarcie do wielu grup odbiorców. Często reklamy tworzy się z myślą o konkretnej grupie docelowej. Choć jest to skuteczna taktyka, zawęża pole marki do manewru – może bowiem okazać się, że osoby, które nie są według niej potencjalne zainteresowane jej ofertą, wykażą jednak chęć skorzystania z produktów lub usług. Nie trzeba więc poświęcać osobno czasu i pieniędzy na badania i identyfikację grupy docelowej. Billboard zostanie zauważony zarówno przez osoby należące do niej, jak i przez inne, które mogą okazać się zainteresowane reklamą i zagłębią się w działalność marki.

Sprawdź ofertę plakatów bilboardowych: https://recevent.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *