Jakie materiały reklamowe przydadzą się na targach?

Targi to doskonała okazja do zareklamowania swojego stoiska i pozyskania nowych klientów, a często także potencjalnych…

Chwieje reklamowe – tańczące nośniki reklamy

Niegdyś reklama kojarzyła nam się wyłącznie ze sponsorowanym przekazem prasowym, telewizyjnym lub radiowym. Gdy jednak ta…

Marketing Social Media – reklama przyszłości. Jak zostać specjalistą?

Wraz z rozwojem Internetu i coraz bardziej powszechną globalizacją kluczowym elementem reklamowym dla wielu firm stają…

Podstawy promowania profilu na Instagramie

Każdy biznes czy firma, która myśli na poważnie o promocji i rentownej sprzedaży jest obecna w…

Organizacja kampanii marketingowej – postaw na wiedzę specjalistów

Tworzenie efektywnej kampanii marketingowej to sztuka. Prawdopodobnie nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, lecz bez…

Przewodnik po logach mediów społecznościowych

Media społecznościowe obecne są w naszym życiu, niezależnie czy tego chcemy, czy nie. Niemalże pod każdym…

Jak dobrać odpowiedniego influencera do swojej branży?

Influencer marketing staje się ostatnio coraz popularniejszy. Też chciałbyś spróbować tego rodzaju promocji, ale nie wiesz,…

Agencja brandingowa a agencja reklamowa – czym różni się ich praca?

Współczesny marketing jest bardzo rozbudowaną i złożoną dziedziną, która obsługiwana jest przez szereg podmiotów. Oprócz najbardziej…

Dlaczego lajki na Instagramie mają znaczenie?

Lajki na Instagramie to obok followersów najważniejszy wyznacznik popularności i atrakcyjności profilu. Na co dokładnie wpływają?…

Dlaczego warto zdecydować się na kampanię reklamową w Google?

Promocja firmy dająca natychmiastowe rezultaty jest pożądana przez wielu przedsiębiorców. Dzięki GoogleAds można zbudować wizerunek swojej…