Tworzenie efektywnej kampanii marketingowej to sztuka. Prawdopodobnie nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, lecz bez umiejętności, wiedzy i doświadczeń, prowadzenie działań reklamowych będzie drogie i nieefektywne. Nie o to przecież nam chodzi. Przedsiębiorcom powinno zależeć na jednoczesnej maksymalizacji wyników i optymalizacji kosztów. Co w takich sytuacjach należy zrobić? Jednym z najlepszych rozwiązań jest podjęcie decyzji o współpracy z renomowanymi specjalistami.
Chcesz dowiedzieć się, jak w praktyce wygląda taka forma outsourcingu i ile ona kosztuje? Jesteś ciekaw, co może zaoferować Ci profesjonalna agencja interaktywna i jaki zakres działań otrzymasz w ramach usług? Przygotowaliśmy odpowiedzi na wiele popularnych pytań. Zapraszamy do lektury i poszerzania horyzontów, co zaowocuje w niedalekiej przyszłości.
Kampania dostosowana do celu, budżetu i rodzaju działalności
Przebieg kampanii marketingowej i podejmowane działania uzależnione są od celu, który stawiany jest przed specjalistami. Może być to m.in.:
- sprzedaż,
- budowanie lub ocieplenie wizerunku,
- zwiększenie ruchu w sklepie lub na stronie,
- budowa świadomości marki,
- pozyskiwanie leadów,
- wprowadzenie produktu na rynek.
Do istotnych czynników należy także zakres usług i oferowanych produktów, budżet oraz wielkość firmy. Inaczej będzie reklamować się sklep z używaną odzieżą w Lublinie i inaczej podejdziemy do kampanii organizowanej na rzecz Stowarzyszenia Miłośników Zabytkowej Broni Czarnoprochowej.
W pierwszym przypadku agencja interaktywna powinna postawić na lokalne pozycjonowanie strony (jeśli takowa istnieje), kierowanie ruchu na fan page, a nawet na lokalny marketing w tradycyjnych mediach (np. lokalne telewizje, stacje radiowe i kolportaż ulotek). Z kolei w sytuacji współpracy z ogólnopolskim stowarzyszeniem, można pozwolić sobie na nieco szersze działania, np. organizację wydarzenia, którego celem będzie przyciągnięcie uwagi interesantów i kierowanie ruchu za pomocą takich narzędzi jak:
- Google Ads,
- Facebook Ads,
- Instagram,
- Youtube.
Są to oczywiście wyłącznie przykłady. Możliwości jest wiele, a im pomysły są bardziej kreatywne i innowacyjne, tym lepiej. Skontaktuj się z zespołem Promoagency.pl i sprawdź, co będą mieć oni do zaprezentowania.
Spróbuj i przekonaj się, jakie wyniki zapewni Ci agencja interaktywna
Wydaje Ci się, że jesteś w stanie samodzielnie zorganizować kampanię marketingową dla swojej firmy? Mamy zatem ciekawą propozycję. Spróbuj przez okres 3 miesięcy ustalić budżet, który możesz wydać na reklamę w internecie lub świecie rzeczywistym, np. 500 złotych netto. Próbuj różnych rzeczy – od social media marketingu, artykułów sponsorowanych, roznoszenia ulotek, po współpracę z influencerami. Monitoruj i raportuj wyniki. Po tym czasie rozpocznij współpracę (z tym samym budżetem) ze specjalistami. Agencja interaktywna w takim zakresie środków nie zbuduje kampanii, która rozsławi Twoją markę na cały świat (chociaż tego nigdy nie wiadomo, gdyż wiele zależy od strony, sklepu lub samych usług i produktów), lecz zapewniamy, że wyniki ich pracy przyniosą dużo lepsze rezultaty – zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe.