Papierowe torby – ekologiczne gadżety reklamowe dla Twojej firmy

Torby reklamowe, ulotki, plakaty, siatki jednorazowe, długopisy, notatniki – wszystkie te gadżety, rozdawane obecnym lub potencjalnym klientom, służą podniesieniu rozpoznawalności marki w ich oczach. I doskonale spełniają powierzone im zadanie, ale też przyczyniają się do degradacji środowiska naturalnego – używamy ich krótko, a następnie wyrzucamy do śmietnika. Tymczasem świadomość potrzeby używania materiałów i tworzyw ekologicznych rośnie – klienci coraz częściej postrzegają firmy właśnie poprzez pryzmat ich dbałości o środowisko. Jak więc odpowiedzieć na ich potrzeby, a jednocześnie wciąż skutecznie reklamować swoją markę? Odpowiedzią na te wątpliwości są torby papierowe w wersji ekologicznej.

ekologiczne torby papierowe

Zwykła torba papierowa – co w niej szkodliwego?

Nie da się ukryć, że obecnie bez toreb papierowych nie możemy się już obejść – są idealne na zakupy, do zapakowania prezentu czy butelki eleganckiego alkoholu. Torby papierowe są także doskonałym sposobem na efektywną reklamę Twojej firmy – możesz umieszczać w nich foldery reklamowe, małe upominki i gadżety, albo po prostu pakować do nich zakupy Twoich klientów. Z pewnością taki ukłon w ich stronę nie pozostanie bez echa, a Twoje usługi będą się cieszyły uznaniem. Klient zabierze ze sobą torbę do domu, nieświadomie przyczyniając się do zwiększenia rozpoznawalności zamieszczonego na niej logo. Pamiętaj jednak, aby Twoje torby były ekologiczne i bezpieczne dla otaczającego nas świata.

Zwykła torba papierowa tylko pozornie jest całkowicie obojętna dla naszej planety i jej czystości. W rzeczywistości jednak modele w idealnie białym kolorze są najczęściej wybielane przy użyciu niezwykle szkodliwego chloru, którego tysiące litrów przedostają się każdego dnia do mórz, oceanów i wód gruntowych. Zatruwają je, a wraz z nimi żyjące w nich zwierzęta – również ryby, które następnie sami odławiamy i spożywamy. Używając takich toreb i rozdając je naszym klientom wcale nie przyczyniamy się do ochrony naturalnych zasobów Ziemi – wręcz przeciwnie. Dlatego wybierając białe torby sprawdzaj, jakimi metodami zostały wyprodukowane.

Z kolei torby papierowe z nadrukiem lub torby laminowane zawierają w swoim składzie plastik i inne materiały syntetyczne, które po jednym zaledwie użyciu lądują w koszu na śmieci, z którego trafiają na wysypiska, a później, w postaci oparów powstających w wyniku ich spalania, wprost do powietrza, którym oddychamy. Torby laminowane lub torby z nadrukiem są praktyczne, wytrzymałe i atrakcyjne wizualnie, ale ekologiczny koszt ich wyprodukowania i utylizacji jest zbyt wysoki.

Ekologiczne torby papierowe

Jeśli więc pragniesz skutecznie reklamować swoją firmę także wśród klientów, dla których priorytetem jest wykorzystywanie rozwiązań nieszkodliwych dla środowiska naturalnego, ograniczenie produkcji plastiku i innych tworzyw sztucznych, wykorzystaj jako materiały reklamowe torby ekologiczne. Do ich produkcji używany jest wyłącznie niebarwiony i niebielony papier, zwykle pochodzący z recyklingu. Nadaje się on do ponownego przetworzenia, a jego ślad węglowy jest bardzo niski, co oznacza, że ilość gazów cieplarnianych powstających w procesie jego wytwarzania i późniejszego przetwarzania jest znikoma.

Torba papierowa zwykle kojarzona jest z nudną, gładką, brązową torebką. A tymczasem możliwości jest znacznie więcej. Obecnie dostępne torby ekologiczne są bardzo atrakcyjne wizualnie, wytrzymałe, kolorowe i wyposażone w różnego rodzaju uchwyty umożliwiające ich wygodne przenoszenie z miejsca na miejsce. Jak wybierać spośród setek dostępnych modeli produktów?

Torby papierowe eko na miarę Twoich potrzeb

Jeśli jesteś zainteresowany możliwościami, jakie dają Ci ekologiczne papierowe torby, możesz całą ich galerię obejrzeć na stronie marki Duet. Znajdziesz tam przepiękne torby w wielu różnorodnych kolorach, wielkościach, i z różnymi rodzajami uchwytów. Oto szczegóły.

Reklamowa torba papierowa dla Twojej firmy powinna spełniać szereg wymagań. Pierwszym z nich jest jej wielkość, która powinna być dopasowana do wielkości umieszczanego w niej produktu. Powinien on móc dać się do niej łatwo włożyć, ale nie powinien w niej „ginąć”. Jeśli więc oferujesz klientom asortyment o różnych wymiarach, zamów torby w kilku wielkościach. Warto najpierw dokładnie zmierzyć same produkty, a następnie zamówić torby w stosownych wymiarach – nie rób tego „na oko”, dokładnie czytaj specyfikacje poszczególnych modeli.

Jeśli prowadzisz sklep z ekskluzywnymi alkoholami, oferowane przez Ciebie torby papierowe powinny mieć kształt i wymiary odpowiadające kształtowi i wymiarom butelek. Dostępne są w różnorodnych wersjach:

  • z uchwytem skręcanym,
  • ze sznurkowym uchwytem,
  • wykonanym z tasiemki,
  • z rurki PCV,
  • lub z uchwytem sztancowanym.

Nie zapomnij o zamówieniu nadruku – także pod tym względem oferta producenta jest niezwykle bogata, a Twoje torby reklamowe będą jeszcze bardziej skuteczne.

Torby papierowe z uchwytem skręcanym lub sznurkowym świetnie sprawdzą się do pakowania drobnych upominków, biżuterii, skórzanej galanterii, perfum czy ręcznie robionych kosmetyków oraz wspomnianych już alkoholi – są bardzo eleganckie i wygodne. Torba papierowa z uchwytem sztancowanym jest idealna dla książek, kolorowych folderów reklamowych oraz kosmetyków. Natomiast do pakowania produktów z kategorii odzież, zabawki czy sprzęt elektroniczny sprawdzą się papierowe torby z uchwytem sznurkowym lub szeroką tasiemką.

Ekologiczne torby papierowe są doskonałą alternatywą dla plastikowych reklamówek. Są nie tylko przyjazne środowisku naturalnemu, ale także dostępne w wielu modelach i wariantach, bardzo praktyczne i wytrzymałe oraz atrakcyjne wizualnie. Poza tym torby papierowe są niezwykle skutecznym narzędziem reklamowym, które z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *